Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Als ze me missen dan ben ik...

Vissen!
Kennen jullie dat foute liedje ook?
En het heeft alles te maken met cadeautje voor mijn neefje.
Hij vroeg een visnet, boeken, Lego....enz.
Dat visnet dat vond ik helemaal leuk, ook vond ik op mijn favoriete pagina een leuk leesboek over Vissen.
Maar zo'n kaal net, nee dat kon niet!
Op Pinterest vond ik diverse vissen, maar deze was het echt helemaal.
Dus aan de slag met het patroon, stofjes en de naaimachine. En dan heb je beet met je visnet.
Klaar staat het cadeautje voor het volgende feestje!

Liefs BY JM 





2 opmerkingen:

  1. En als ze me zoeken, ben ik snoeken!! Hahaha. Leuk gemaakt, ik denk dat je neefje er dik tevreden mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En als ze me bellen, ben ik forellen !! Knap, die visjes in dat net ! Een heel gaaf cadeautje hoor !

    BeantwoordenVerwijderen