Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

Twijfel, bij omslagdoek

Nog steeds bezig met allerlei cadeautjes voor in de kraammand.
Vandaag maakte ik een omslagdoek.
Ik kocht een groot badlaken bij de Ikea en een kleine handdoek. In het groen omdat het kleine kinderkamertje een groene wand kreeg en ik verwacht dat er daar zal worden afgedroogd en aangekleed en dat doen we natuurlijk in stijl!
Op de markt vond ik leuk biasband met stippen.
Ik knipte naar een bestaande omslagdoek de lappen uit naaide overal biasband langs en toen sloeg de twijfel toe. Maak ik wel of niet iets op de muts? Ik knipte een patchwork uil, dat was het niet. Ik haakte een uil dat was het ook niet. Toen wist ik het even niet meer.
Ik heb nu besloten hem zo te laten. Soms is eenvoud gewoonweg genoeg!

Liefs BY JM 




2 opmerkingen: