Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Hoera.........

Ons nieuwe en kersverse neefje Jarek is geboren!

En deze feestelijke cadeautjes gingen allemaal in de kraammand:
- een mobiel
- het pamperzakje
- een omslagdoek
- kleertjes
- kookboek Opperdepop met slab
- vliegtuighapje uit Zo Geknipt
- bijtring met knuffeldoekje
- vingertandenborstel
- speelkleed
- naamslinger

Voor iedere dag van de kraamtijd die vroeger 10 dagen was, een cadeautje.
Leuk en praktisch, voor de kersverse nieuwbakken ouders!

Al die pakjes leveren natuurlijk mooie plaatjes op!
En voor onze kinderen ook nog een aardigheidje om te geven. Met daarop de woorden HOERA EEN NEEFJE!

Lieve Jarek we komen je snel knuffelen!

Liefs BY JM




3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!! Het ziet er prachtig uit. Leuk idee al die kleine kadootjes, die ga ik onthouden als je het niet erg vindt, ik wordt nl. begin oktober weer tante dus ik heb nog even de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je felicitaties. Enne natuurlijk geen probleem om te onthouden, daarvoor doen we het elkaar inspireren. Een tip begin echt op tijd, ik had uiteindelijk geluk dat de kleine wat op zich liet wachten, maar anders....

      Verwijderen
    2. Haha bedankt voor de tip!!!! Die is bij mij aan het goede adres, de vorige keer is het nl. nachtwerk geworden op de dag voor het kraambezoek........:-)

      Verwijderen