Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Heerlijk klusje om er weer in te komen!

De naaimachine stond een paar weken onaangeroerd in een hoekje.
Vandaag alles maar weer eens van stal gehaald en een klusje van de stapel afgerond. 
Deze velourse stofjes kocht ik heel lang geleden in Amsterdam (echt heel lang geleden). In het kader van UWYH nu dan eindelijk de kussens gemaakt die ik er toen bij had bedacht.
Kussens maken is echt zo'n klusje met snel resultaat en daar had ik behoefte aan.
Dus ik ben klaar voor het najaar. Al hoop ik dat we eerst nog heel veel mooi weer gaan krijgen.
Detail: het kleine kussen maakte ik van 2 stofjes dan kun je naar gelang je stemming voor meer roze of paars gaan!

Liefs BY JM

Ps. Leuk om te zien dat er steeds meer volgers zijn via bloglovin! En blijf volgen binnenkort een give away!




2 opmerkingen:

  1. Ik hoop idd dat er toch eerst mooi weer gaat komen maar als ik zo naar buiten kijk kunnen ze nu wel op de bank :-)
    Jij bent klaar voor de herfst en het staat weer prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen