Pagina's

zondag 7 juli 2013

Boxkleed

Voor ons aanstaande neefje of nichtje naaide ik van de week een box kleed. Geïnspireerd door de kleur van de wandelwagen, en andere spulletjes koos ik voor oranje en rood. Voor de rust koos ik bruin erbij. Ik maakte een patchwork lap. Naaide rode fleece aan de achterkant en vulde hem met een superzacht dekbed van de Ikea.
Toen kwam het onderdeel ,waar ik door alle berichten tegen op zag, het doorstikken van de rand.
Maar dat ging heel soepel en vlot!!!
Label er tussen et voilà...
Ik ben supertevreden!

Groetjes BY JM



3 opmerkingen:

  1. Leuke stof combi, ziet er heerlijk zacht uit. Dit wordt vast zeeer gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren. Hier zal veel op gespeeld gaan worden vermoed ik.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen