Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Pamperzakje

Ja, ja, het eerste werk voor ons nieuwe neefje of nichtje is onder de naaimachine vandaan gerold!

Een pamperzakje want dat kan toch niet ontbreken in de luiertas van de kersverse moeder. Als ik zelf nog een kind in de luiers zou hebben dan zou ik er gelijk 1 voor mezelf maken, maar ja onze jongste is nu overdag zindelijk, dus het is een beetje overbodig om dat nog te maken.

Ik koos voor de methode van Mme Zsazsa. Nam toille ciree  en een stuk katoen. Ik koos voor rood en oranje een kleur die we al veel voorbij hebben zien komen bij de aanstaande ouders.
Nam biaisband en stak het geheel in elkaar. Peanuts, echt waar.

Even wat vulling voor de foto en tada!

Als laatste wil ik mijn volgers bedanken voor al hun leuke en lieve reacties! Over een week of vier ga ik voor jullie een keer aan de slag! En volg je nog niet dan zeg ik druk op die knop en lees gezellig mee!

Liefs BY JM

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen