Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Haak haak en nog meer gehaak.

Het was een beetje stil hier..... Ik was erg druk voor mijn werk. Nog 1 week en dan gaan we vakantie vieren.....
Omdat ik nu erg moe ben heb ik ook niet zoveel inspiratie. Toch heb ik wat gehaakt en uitgeprobeerd.
Ik heb 2 vierkanten erbij gehaakt voor een omslagdoek, ik heb er nu 3, nog 12 te gaan (foto 1).
Ook experimenteerde ik wat met vlaggetjes, ik vind deze wel heel mooi, maar voor de tijd die ik had is deze te bewerkelijk (foto 2).
En deze granny driehoeken ben ik aan het haken voor de juffen van onze oudste 2 kinderen. Ik maak er een slinger van om te bedanken (foto 3).
Ik hoop dat het lukt om alles op tijd af te ronden....

Liefs BY JM





2 opmerkingen:

  1. nou, je bent anders behoorlijk productief ! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer leuk uit. Ben wel benieuwd naar de vlaggetjes als ze klaar zijn. Laatste weekje. X Tamara

    BeantwoordenVerwijderen