Pagina's

zondag 2 juni 2013

Blij, blij, blij!

Gisteren viel er een envelop door de brievenbus waar ik heel blij van werd.
Al een tijdje merk ik dat ik steeds meer ritsen gebruik. En deze zijn toch best kostbaar. Dus struinde ik al een paar keer  het internet af en vond niet wat ik zocht. Tot een week terug. 
Nog een week heb ik getwijfeld toen was een partij waar ik een oogje op had weg. Gelukkig was er nog een partij toen heb ik snel actie ondernomen. Bel, bel, mail, mail, regel de regel.
En gisteren dus die envelop al.
Zeg nou zelf daar ga je toch van stralen!

Groetjes BY JM 



3 opmerkingen:

  1. Altijd fijn, een lekker voorraadje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja je moet even geluk hebben, maar je kan zo te zien weer lekker vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou dat ik ritsen durf te gebruiken. Tot nu toe vermijd ik dat dus.

    BeantwoordenVerwijderen