Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

Voor mijn zussie!

Mijn zussie was vorige week jarig! Ik wilde haar graag echt iets voor haarzelf geven. En dus vroeg ik haar om haar maten. Zocht in mijn bestaande collectie in het kader van UWYH. Zelfs de paspel en het satijnband had ik nog liggen. Ik hoefde dus alleen om een rits te gaan, goed bezig hè?
Bijpassend garen zat ook nog in de huiscollectie. Dus... hop, hop aan de slag.
En hier is hij dan, volgens het bekende A-lijn patroon van Mme.
Ik hoop dat hij goed gaat passen, want dat is wel lastig als het model niet in de buurt woont.
Nu nog een leuk shirt, hemd er bij en dan mag het vertraagde cadeautje op de post naar het Zeeuwse met een dikke kus en knuffel voor mijn zussie!!!

Liefs BY JM



3 opmerkingen:

  1. Een tof stofjes en knap afgewerkt met die satijnband ! Je zus zal er vast heel blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo'n cadeau wil toch iedereen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zussie is er blij mee!
    Hij zit prima, nu nog ietsie hogere temperatuur en dan kunnen we hem vaak dragen!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen