Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

UWYH met een lapje van de lapswap

Ik had een mooi lapje gekregen van EmhaTee (zonder blog) en ik kreeg de vraag of ik nog eens zo'n toilettasje wilde maken in lekkere felle kleurtjes. De buitenkant gemaakt met het felle lapje van EmhaTee, de binnenkant met oranje/ witte stipjes katoen, de rits had ik nog liggen van een ander project en de flockfolie kreeg ik van MaMarieke.
En zo werd het een heuse UWYH!
Ik voegde een lintje toe aan de rits en een gehaakt bloemetje maakte het geheel af.
Een vrolijk tasje, voor een meisje dat dol is op vrolijke en felle kleurtjes, missie geslaagd!

Liefs BY JM





 

4 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk, al die kleurtjes en helemaal toppie met de bloem erbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan ! Dat vinden Laura's leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk toilettasje is dit. Ook ik heb nog ideeën voor een toilettas, maar kom er niet aan toe. Nu dit gezien te hebben kriebelt het om er direct een te maken.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen