Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Retro tasje

Voor mijn pas bevallen collega naaide ik al een waskussenhoes. Daarnaast maakte ik ook nog een toilettasje, ik denk dat de kleine man als hij wat groter is vast nog wel eens gaat logeren bij zijn opa's en oma's. Eerst samen met papa en mama en nog weer wat later ook alleen.
Ik nam een stofje waar ik ook al de blaadjes voor de boom uit knipte. De voering knipte ik uit de andere kussensloop die ik bij Ikea kocht voor dit project.
Met flockfolie heb ik de naam er nog op gemaakt en ik voegde deze keer een handvat toe.
Ik wens de kleine baby natuurlijk veel gezellige logeerpartijtjes toe verder weg maar ook dichtbij. Maar voorlopig eerst maar lekker veel kroelen met zijn papa en mama!

Lief BY JM







3 opmerkingen:

  1. Mooi, daar kan hij als hij volwassen is ook nog mee voor de dag komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau ! Stoer stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig stofje, ik denk dat ze er superblij mee zullen zijn. En een mooie naam! (net als mijn broer)

    BeantwoordenVerwijderen