Pagina's

zondag 12 mei 2013

Moedertas .... eh Moederdag

Voor Moederdag naaide ik twee tassen volgens recept nummer 12 uit Zo geknipt. Bij de zwart witte tas gebruikte ik het lapje dat ik bij de lapswap kreeg van Dreamstuff, gecombineerd met zandkleurig linnen van de Ikea en een heel klein randje zwart wit gestreept van de buurvrouw. Zo werd het een chique exemplaar.
De andere tas maakte ik van jeans van de markt, een restje stof wat ik ooit in Sliedrecht kocht bij de stoffenkraam en een kussensloop van de Ikea. Een weer totaal ander tasje.
Ik deed er een lekker tijdschrift in en verstuurde het per post naar de moeders die niet om de hoek wonen. Als het zonnetje nu lekker schijnt vandaag kunnen onze moeders er lekker van genieten in de tuin en anders in een luie stoel binnen.
Een hele fijne Moederdag en een dikke knuffel!

Liefs BY JM 

 






3 opmerkingen:

  1. Mooie cadeaus, en wat leuk om mijn stofje terug te zien! Wat snel, nu al verwerkt tot een mooie tas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productiviteit bij je. Leuk geworden! & ik hoop dat jezelf ook een fijne Moederdag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen