Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Lapswap

Al wel eens van gehoord maar nog nooit aan mee gedaan. Maar toen ik er onlangs 1 voorbij zag komen heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken en mezelf op gegeven voor de lapswap bij MaMarieke. Ik dook in de bak met lappen, zocht, vond en knipte 4 lappen, vergat een foto te maken en deed ze op de post.
En na een poosje geduldig wachten op de sluitdatum viel vandaag dan mijn eigen envelop terug op de deurmat met 4 nieuwe lapjes. Wat een leuke lapjes! En ook nog een kortingsbon van MaMarieke, een stukje flockfolie en een strijkprint. Dankjewel Juffrouw MierDreamstuff, de gelukkige huismus, en  EmHaTee, ik ontving van jullie een lapje. Dankjewel MaMarieke voor het organiseren van deze lapswap en natuurlijk ook dank aan alle andere deelnemers die er zo'n succes van hebben gemaakt.
Ik zal de lapjes snel om gaan zetten in nieuwe creaties! En het zeker niet laten om die nieuwe creaties hier te  showen.

Liefs BY JM

3 opmerkingen:

  1. Hoi

    Ik ontving een van jouw lapjes, Hij is erg mooi. Bedankt, daar ga ik zeker wat leuks van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik zie dat jij een lapje van mij hebt, ik heb er eentje van jou. Het is roze/groen met bloemetjes en blaadjes.

    Dankjewel, ik vind het een mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk , ik zie een lapje van mij terug .... De dikke bloemencanvas, ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Ik begreep uit je reactie dat je er al iets van gemaakt hebt wat je zondag pas kan showen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen