Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

Gehaakt portemonneetje uit Knippie

Er viel een uitnodiging op de deurmat. Toen ik aan Dotje vroeg of ze iets wist wat ik kon maken  voor haar vriendinnetje wist ze wel wat. Ze had de portemonneetjes in de Knippie gezien. Welke vroeg ik dan Olivia of Madelief? Daar had ze wel een oplossing voor. Ze zou het vriendinnetje vragen welke naam ze het mooist vond (heerlijke kinderlogica). Zo gezegd, zo gedaan.
Na die vraag kon ik aan de slag. Het was een leuk project om te maken! 
Nu nog een aardigheidje er in, we denken aan een leuke armband, bloemetjes voor in het haar en een nagellakje, dat zal wel zo ongeveer passen!
We wensen de jarige een fijn feestje toe!

Liefs BY JM




 

1 opmerking:

  1. leuk, leuk, leuk! De meisjes die ik ken worden hier helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen