Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Boom

Op het moment ben ik gefascineerd door bomen.... Vorige week nog maar pril groen en nu flink uitbundig groen, bloesem in de knop en nu volop in bloei! En die ene boom in de tuin is ook zo mooi!

En er is een merel gespot die een nestje aan het bouwen is in onze tuin. Het is me gelukt om een paar prachtige foto's te schieten van dit kleine baasje.

Achter de naaimachine werkte ik ook nog aan een boom. Een grote applicatie op een waskussenhoes. Voor een pasgeboren baby'tje van een collega. Het idee was om er een stamboom van te maken met foto's, maar die keuze laat ik over aan mijn collega. Ik vind hem zelf zo al erg mooi en als er nog een toevoeging volgt dan maak ik nog een paar nieuwe foto's ;-)

Zo en dan ga ik nu weer genieten van die mooie boom, voor je het weet verliest die al zijn bloesemblaadjes weer.

Liefs BY JM










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen