Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Apetrots!

Toen ik het boek Stof voor durf het zelvers kreeg was ik zo blij met dit patroon! Iets voor mijn jongen om te maken. Ik ging op zoek naar tricot en zag in Utrecht dit leuke apelapje wat ik ook al op internet voorbij had zien komen.
Maar omdat ik een beetje tricot angst heb zat ik er tegenaan te hikken.
Gisteravond dan toch maar het patroon genomen, nagemeten met een bestaand shirt en vanmiddag de schaar in de hand genomen. Toen lag het daar geknipt me aan te staren. Ik las het patroon en dacht dit  moet ik toch echt kunnen..... sloeg een diepe zucht en starte het naaimachine.
Ik volgde alle 10 de stappen en had na, jawel, 1 1/2 uur dit eindresultaat. Zo vlot zo'n leuk t-shirt. Dat deed me echt deugd! Chapeau voor de dames van stof voor durf het zelvers!

En de kleine aap? Die was reuze blij met z'n apeshirt! En ik APETROTS!

Liefs BY JM



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen