Pagina's

zondag 7 april 2013

Stoffen

Ik zou zo min mogelijk stof kopen........
Maar toen we twee weken geleden een bezoek brachten aan zwager en vriendin in Utrecht, kon ik het niet laten om een bezoekje te brengen aan de stoffenmarkt. Deze stoffenmarkt bevind zich op loopafstand en dus trotseerde ik met de kleinste meid de kou en kocht 4 lappen.
Een mooie apentricot voor een kaptrui voor zoonlief, een lief roosje voor een jurk voor de grote dame , een groene lap voor een jurk voor de kleine dame en een lief lichtblauw bloemenstofje om een rokje voor wederom de oudste te maken. En er staat ook nog een oranje stofje op de foto die een vriendin kocht, of ik er een rokje van wilde maken met tricot platstuk?
Zie hier mijn al uit gewassen stoffen bij elkaar.
En nu aan de slag maar.

Groetjes BY JM


3 opmerkingen:

  1. Super, vooral de witte naast de apen vind ik prachtig! ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook zo'n stoffenfanaat. Op zolder zit één kamer er helemaal vol mee. En het gekke is: ik blijf maar bijkopen en vind hoegenaamd geen tijd om het allemaal te verwerken.

    Maar ik geniet wel enorm van erbij stil te staan en erover te mijmeren wat het allemaal zou kunnen worden.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen