Pagina's

maandag 8 april 2013

Gewonnen bij Ing-things

In de week net na de inbraak, had ik een heuse opsteker! Ik won bij Ingthings het boek: De lijst van al mijn wensen. Op zaterdag plofte deze fijne envelop op mijn deurmat, ik liet hem nog even liggen en opende hem toen kleine dochter lag te slapen. Wat een feest heb je ervan gemaakt! Ik voelde me weer echt blij, mijn hart maakte weer een sprongetje. Wat moest ik dan doen om te winnen? Ik schreef mijn wens op haar blog, een wens die te maken heeft met het oren probleem van onze oudste dochter.

BY JM19 maart 2013 14:01
Ik zou het ook graag lezen.... Mijn diepste wens voor nu is dat mijn dochter haar zwemles weer terug zou mogen op pakken, het mag al meer dan een half jaar niet vanwege oor troubles. En het is haar grote passie om te zwemmen, ze beleefd er zoveel plezier aan. Zoals ze zelf zij: dansen is ook leuk, maar zwemmen is het allerleukst. En mochten de twee wensen samen komen, dan kan ik lezen tijdens de zwemles!

En let wel, na het terugbelspreekuur van afgelopen week mag dochterlief  de zwemles weer terug oppakken met een aantal mitsen en maren, want het blijft allemaal ingewikkeld dat oor van onze dochter. Nu dus actie ondernemen en dan hopen dat ik snel in het zwembad zit te lezen!

Liefs BY JM


1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke post! En fijn dat dochterlief weer mag zwemmen :-)

    BeantwoordenVerwijderen