Pagina's

zondag 17 maart 2013

Oehoe

Op mijn to-do-list stond een waskussenhoes met uil maken.
Een paar weken geleden heb ik een avond besteed aan het tekenen van het ontwerp. Gisteren zocht ik een stapel stofjes bij elkaar en begon met het knippen van alle onderdelen.
Toen alle belhamels op 1 oor lagen heb ik het geheel aan elkaar vastgenaaid en bevestigd op een bestaande waskussenhoes.
Nu gauw bellen met mijn collega om de kleine jongen te komen bewonderen.
Ik hoop dat zij hem net zo leuk vind als ik zelf (meelezende collega's sstt mondje dicht).

Groetjes BY JM


1 opmerking:

  1. Wauw, ik heb net even wat leeswerk ingehaald, wat ben je productief! Bij mij ligt het helaas even stil door drukte maar ik volg je wel hoor en zie hele mooie dingen voorbij komen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen