Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Een tasje voor het zusje van....

Nadat Dotje een aantal keer een tasje cadeau heeft gegeven op een feestje, vroeg een moeder of ik voor haar oudere dochter misschien ook een tasje wilde maken. Haar lievelingskleur was blauw. Er zat genoeg blauw in de bak, dus nam ik een selectie mee en liet haar kiezen. Als basis nam ik een jeans stof, lekker stevig.
Met een mooi lettertype en even naaien zat het tasje zo in elkaar, maar hij mist nog iets.....
Ik overweeg nu om blauwe en witte flockfolie te bestellen om nog wat rondjes te ponzen en deze toe te voegen om het blauw nog wat te breken.
Wat vinden jullie? Hebben jullie nog een advies?


Liefs BY JM

1 opmerking:

  1. Ik denk dat dat het wel helemaal af maakt. Misschien nog een verdwaalde bloem tussen de rondjes? Maar dat ligt aan het meisje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen