Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Tas voor de kleine man

Oh wat heeft die kleine man een geduld moeten hebben. Maar het is nu dan eindelijk gedaan. Van de vliegtuigstof uit Denemarken zou ik een tas voor hem maken. Het was een basis van de Menina maar dan met een flap er over heen en een schouderhengsel. Tot zover ging het goed. Maar bij het in elkaar zetten heb ik vanwege de flap wat dingen anders gedaan en dat had ik achteraf beter niet kunnen doen. Want toen ging de stof wringen. Geen hond die het ziet hoor na wat strijkwerk, maar ik kan daar zelf zo whhaaaa van worden. Dan gaat de perfectionistische diva de kop op steken.
Zoonlief is er helemaal blij mee want niemand, maar dan ook niemand kan zo'n tas kopen zegt hij. En dat is dan weer een heel mooi compliment!

Groetjes BY JM



2 opmerkingen:

  1. Het mooiste compliment! En wat een vrolijke tas geworden, enne ik zie niets van de schoonheidsfoutjes + ook dat maakt het uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tas zeg, ik zie er niets aan hoor, gehalve dan dat het een top tas is! Wat kreeg ik vandaag ontzettend lieve openhartige post van jou. Ik heb voordat ik zoonlief naar school bracht heel snel je brief gelezen en net nog eventjes. Natuurlijk ga ik je antwoorden maar daar moet ik even goed voor gaan zitten. Ik weet héél goed hoe jij je voelt. Ik ben heel blij met je leuke spulletjes, ow dat heb jij goed ingeschat, ik ga daar lekker mee fröbelen, leuk! natuurlijk zal ik het ook nog even op mijn blog laten zien (niet je brief natuurlijk). Als het licht weer aangaat buiten zal ik even wat foto's schieten. Dank je wel!!! Syl

    BeantwoordenVerwijderen