Pagina's

donderdag 14 februari 2013

Ruil

Zaanse zolder heeft op haar blog sinds kort een item dat ruilwaar heet. Omdat er voor mij interessante ruilwaar op stond heb ik contact gezocht. En ja hoor de ruil is een feit!
Afgelopen dinsdag al vielen de boeken waar ik mijn oog op had laten vallen hier op de deurmat. Omdat de luchtbrug in het zuiden deze dagen ivm carnaval niet helemaal liep zoals gewoonlijk kon mijn pakketje pas later op de post.
Ik hoop dat Sylvia van Zaanse zolder vandaag haar pakketje in roze rood heeft mogen ontvangen.
Wat ruilde ik terug met haar: een boekje, mooie papiertjes, kaarten, restjes rood katoen en een nieuwe bol wol, kraaltjes en andere knutselspullen en een lange brief. Ik hoop dat ze het een leuk pakketje vind.

Groetjes BY JM

1 opmerking:

  1. Nou... en dat vindt ze hoor.... het is zelfs een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk pakketje !! Ik ga lekker aan de fröbel, heerlijk ! Wat een leuke ruil :-)

    BeantwoordenVerwijderen