Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Jurkje uit Knippie nr 6 dec/ Jan 2010

Voor schandaal, weken en weken heeft dit jurkje aan de kast gehangen. Te druk, geen zin, anti tricot dagen. Ik heb mezelf van de week maar een schop onder de kont gegeven en het jurkje afgemaakt.
En ik mag niet klagen de knoopsgaten zijn goed gelukt met het stik en scheur vlies. En ook de stiksels met tweelingnaald zijn goed gelukt.
Enne hadden jullie er ook last van dat jullie zondag en maandag een mespuntje lente in de lucht ontdekten? Ik heb die lente maar gelijk aan een schaal op tafel toegevoegd. Staat de naaimachine ook gelijk een stuk gezelliger....mijn huisgenoten mopperen wel eens over een sta in de weg. Dan kleden we het gewoon gezellig aan, opgelost zeg ik maar!

Liefs BY JM











1 opmerking:

  1. Mooie jurk! En je kan zo'n hoes maken voor de machine. Precies jouw kleuren:http://www.pluckys-secondthought.com/tutorial-sewing-machine-cover/
    Hier staat de machine nu ook op tafel zonder mij erbij :s

    BeantwoordenVerwijderen