Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

Granny's worden deken

Hoeha!
Het aantal van 200 granny's is bereikt. Nu al die granny's dus aan elkaar haken, maar je bent een pietleut of een pietleut, niet voordat alles dus gedegen is klaar gelegd.
Zaterdag lag hier de hele vloer bezaaid met granny's en manlief riep maar: " Help mijn vrouw heeft een hobby....."
Toen het patroon definitief was nog een systeem bedenken waardoor niet alles zomaar in de war zou raken. En voor de zekerheid ook nog foto's mocht er toch een lief klein jongetje of meisje op het idee komen om toch nog even te spelen met de vierkantjes.
Alles per rij in een zakje met het nummer van de rij. Leuk stukje tape erop en het feest kan beginnen.

Gelukkig gaat dat aan elkaar haken best snel en zie je de deken nu dus groeien onder je handen. En omdat we ziekenboeg hadden en ik dus iets meer op de bank heb gezeten met mijn dochter heb ik al 9 rijen klaar (al weer 2 meer als toen ik de foto maakte)! Nog 11 te gaan en dan nog een mooie rand erom bedenken, kortom hier is nog genoeg werk aan de winkel. Wordt vervolgd.....
Liefs BY JM
 

En eindelijk scheen de zon....een foto met schaduwspel.

1 opmerking: