Pagina's

zondag 6 januari 2013

Zenuwachtig

Morgen is het zover dan volgt poging twee een buisje plaatsen in een oor met teruggetrokken trommelvlies (komt maar eens in de zoveel jaar voor dat een buisje plaatsen niet lukt, het is dus niet zomaar even een ingreep, zoals het meestal wel het geval is). Ik hoop heel erg dat er een engeltje op mijn dochters schouder zit en het gaat lukken. Ik wil nog niet denken aan wat als...... Dan is het namelijk niet best. Dus ik ben behoorlijk zenuwachtig en mijn dochter zo niet nog erger. Rond het middaguur moeten we ons melden. Morgenvroeg heb ik hopelijk nog wat tijd om een geluksengeltje te haken voor Dotje, als steuntje, duwtje in de rug. En mantra's zingen: deze keer gaat het lukken, deze keer gaat het lukken, deze keer gaat het lukken........
Duimen dus!

Liefs BY JM

2 opmerkingen:

  1. Ik duim mee! Heel veel sterkte hopen dat het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het gelukt voor je meisje ?
    Als moeder van een slechthorend geboren kind zit ik ook nogal 'in de oren' zegmaar. Liefs van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen