Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

Voor de kleine kok

A.s zaterdag hebben we een feestje van onze buurkinderen en op hun verlanglijstje stond een schort. Daar hoef ik niet voor naar de winkel dacht ik. Ik heb alle kinderschorten tevoorschijn gehaald, overgetrokken en daarna met zoom uit de stof geknipt. Beetje naaien en ondertussen allerlei ideetjes die opborrelden eraan toegevoegd en voilà!
Voor een stoere sterrenkok een schort met ster op het zakje geappliqueerd. En voor het dametje in de dop een roze exemplaar met cup cake.
Wat een heerlijk proces is dat zelf maken toch!


Liefs BY JM

Mijn eigenwijze pasmodel wilde alleen met de sterrenschort poseren.







1 opmerking:

  1. Hey! Mocht je interesse hebben in die groene broek, stuur je me een mailtje? oontjesblog at gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen