Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Slinger voor Tijn

Hoera weer een baby geboren! Dit kleine mannetje heeft een grote zus die indertijd een slinger kreeg en bij de ouders goed in de smaak viel. En daarom dus een oud recept uit de kast en een stoere jongensslinger, niet in traditioneel blauw, maar nu eens met groen. Hij woont per slot van stuk in een hele mooie groene omgeving in de buurt van het rijk van Nijmegen (ik kan het weten ik heb er gewoond tot ik een student werd en mijn vleugels uit ging slaan).
Ik had me vergist in de stof, die had een lichte stretch wat het strijken niet makkelijk maakte en waardoor ik ook een vlaggetje heb verprutst. Na vervanging kwam ik tot dit eindresultaat, detail ik heb groen terug laten komen in het stiksel van de biasband, wat ik zelf erg leuk vind.

Groetjes BY JM




2 opmerkingen:

  1. Leuke slinger! Mocht je mee doen dan kun je ons mailen op actievoorhappyhippo@gmail.com we doen ook workshops bij Bernina ook daar ben je welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo in het groen. Ik ben niet zo van het traditionele roze blauw....dochter denkt daar anders over hoor!

    BeantwoordenVerwijderen