Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Nog eens zo'n verjaardagstasje

We deden het nog eens en herhaalden de truc, deze keer met wat persoonlijk toegevoegde tintjes!
Omdat Dotje nog wel eens zo'n tasje cadeau wilde doen aan haar vriendin en ik, eerlijk is eerlijk, ook nog een rits had liggen, dook ik de stoffenkast in om te zoeken naar een stofje dat zou passen bij een bruine rits, want het stofje wat ik er eigenlijk bij had bedacht was te klein. Ik vond een rest bruine ribstof waarvan ik ooit eens een broek maakte voor zoonlief, zocht er een lief stofje bij en bedacht me dat het leuk was als dat stofje op de voorkant terug kwam. Even zoeken naar een leuk lettertype, overtrekken op vlieseline, opstrijken, knippen, op de stof strijken en voila mooie letters.
Daarna vaststikken en het tasje in elkaar zetten. Ondertussen kregen we visite van mijn schoonouders, die het niet storend vonden dat ik het even af maakte en kreeg ik van mijn schoonmoeder geweven labels! Een ontzettend leuk en lief cadeau, dank je wel lieve schoonmama!
Ik heb dus gelijk een label toegevoegd.
Dotje kan weer de blits maken op het feestje volgende week.
 
 
Wij hadden op deze manier een heerlijke zaterdag, jullie ook?

Liefs BY JM



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen