Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Dit valt onder de noemer hebberigheid!

Op mijn te doen lijst staan kussens voor de woonkamer. Hiervoor wilde ik granny's haken. Omdat ik niet helemaal tevreden was met de kleurstelling voor op de bank heb ik maar besloten om er nog heel veel meer bij te haken om een grote deken te maken, voor op de bank of een bed van deze of gene. Altijd wel een plekje voor een mooi dekentje!
Daarom haalde ik mijn bakken met garen van zolder en ahum, zie hier het toppunt van hebberigheid!
Alle soorten kleuren en maten. Nu moet ik wel eerlijk opbiechten dat ik heel veel restjes van mijn moeder heb gehad! Ik heb er ook al het roze dekentje van gemaakt, aangevuld met wat nieuw garen.
Nu dus tijd om weer garen op te haken zodat de bakken weer iets beter dicht kunnen.
Al die kleuren zijn natuurlijk wel prachtig en ik kon het niet laten om dat te fotograferen! Ook omdat deze kleuren me weer wat opvrolijken na het slechte nieuws van deze week.

Liefs BY JM







2 opmerkingen: