Pagina's

woensdag 30 januari 2013

De Sambabond is klaar voor het carnaval!

Aan alle kanten is het hier aan het kriebelen. Iedereen heeft het er maar druk mee. En er worden veel vragen gesteld: hoe ga jij, wanneer ga jij, wat ga je doen. Het feest der feesten zit er aan te komen en dan beginnen de zenuwen.
Dit jaar kreeg ik de vraag of ik voor manlief en goede vriend een bontje wilde maken van het vorig jaar al gekochte bont. Al snel was er het idee om het oude jasje op te snorren en deze te gebruiken voor de basis van het model.
Ik heb het heel eenvoudig gehouden, een schoudernaadje en een zijnaadje kregen de vestjes/bodywarmers. Als het binnen de mogelijkheden van ons drukke gezin past probeer ik zaterdag nog om de overige randen af te werken met biasband of iets dergelijks en anders..... ziet toch niemand dat met de carnavalsdagen! Dat is dan weer een voordeel!
Mannen veel plezier tijdens de bontjassendag als de Sambabond.

Groetjes BY JM

2 opmerkingen:

  1. Heb net alles weer even bekeken. Wat een productiviteit! En ik blijf in herhaling vallen, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de naaimachine staat hier heel veel op tafel op het moment en ik barst van de inspiratie en creativiteit, zo'n flow waarin je de zinnen zo heerlijk verzet en even alles om je heen vergeet.

      Verwijderen