Pagina's

vrijdag 14 december 2012

Mooie harten voor pietje verliefd

Hihi een beetje verlaat maar ik had niet eerder tijd om foto's te maken.
Op school hadden ze gevraagd of de kinderen met een rood of roze kledingaccent naar school wilden komen tijdens de Sinterklaasviering. Toen kwam papa op een lumineus idee of ik niet mooie harten met speld kon maken. Ach ja wel joh, dat doen we wel even! Het bericht kwam de dag voor de viering, maar daar draaien we onze hand niet voor om. Het was precies het duwtje in de rug wat ik nodig had om weer aan de slag te gaan! Dank je wel lieve schat!
In de nieuwste knippie had ik een leuk idee gezien. Dus.... lezen, knippen en met de hand naaien!
 
Groetjes BY JM
Het hartje links was voor mijn dochter en rechts voor mijn zoon.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen