Pagina's

maandag 31 december 2012

Gelukkig 2013!

Oudjaarsdag is zo'n heerlijke dag waarbij er vaak nog van alles moet worden opgestart/afgerond. En waarop je voor jezelf terugdenkt, overweegt. Olliebollen bakken is bij ons zo'n project dat dan nog moet worden opgestart, een heerlijke traditie. Verder tekende ik samen met de kinderen allemaal vuurwerk tekeningen, ook zo heerlijk rustgevend en het moment waarop ik kan overwegen.
2012 was een bijzonder jaar! Het jaar waarin ik ben gestart met mijn blog. Op diverse blogs lees ik allerlei doelen en plannen voor het komende jaar. Ik denk dat ik mezelf als doel stel om mijn blog verder uit te werken en dat is al heel wat naast mijn drukke gezin, werk en hobbby. Ik wil er vooral net zoveel plezier aan blijven beleven als nu!
Op de foto zie je een deel van een jurk die ik op de valreep naaide deze vakantie, kan ik volgend jaar gelijk beginnen met het afronden van dit project!

Ik wens jullie allen een heel mooi, warm en liefdevol 2013 waarin de creativiteit maar weer ten volle mag stromen!

Liefs BY JM





1 opmerking:

  1. Ik blijf je blog volgen ook in het nieuwe jaar hoor! Veel geluk & gezondheid & een creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen