Pagina's

vrijdag 28 december 2012

Baby spulletjes naaien

Er vind hier een ware babyboom plaats!
Ik had nog wat schade in te halen (dat was meer mijn eigen schuld hoor) en ondertussen werden er nog twee baby'tjes geboren. Voor de twee oudere baby'tjes naaide ik slabben. Zij waren inmiddels in de fase van de hapjes aan belandt. Voor de twee kersverse babymeisjes naaide ik een stel labeldoekjes omdat die makkelijk in de envelop mee konden met de post en omdat deze baby'tjes niet om de hoek woonden.
En zoals het er nu naar uit ziet ga ik nog veel meer babyspulletjes naaien. Op mijn werk zijn er vier collega's zwanger en mijn schoonzus verwacht haar eerste kleintje! Dan mag ik mezelf voor de zesde keer tante noemen. En nu maar broeden op leuke ideetjes en de idee├źn uit de boeken testen. Helemaal mijn ding. Ik ben al een lijstje aan het maken om de ouderwetse kraammand mee te vullen.
Wat een vooruitzicht voor 2013! 
Kijken jullie ook al vooruit en maken jullie al plannen?

Liefs BY JM




3 opmerkingen:

  1. Baby spulletjes zijn de een van de leukste dingen om te maken vind ik. Wat fijn dat jij nog even helemaal "los" mag hiermee :-) Hoe heb je deze letters zo mooi strak op de doekjes gekregen? Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de letters eerst met vliesofix vast gestreken en daarna nog gezigzagd. Anders was je de letters er alsnog af heb ik meegemaakt.

      Verwijderen
    2. O haha, lijkt met balen als dat gebeurd. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen