Pagina's

maandag 19 november 2012

Zelfgemaakt en gerecycled

Na een erg drukke week zag ik bij het bedden opmaken ineens dit sfeerhoekje op de slaapkamer van de kinderen! Een combi waarvan ik dacht die moet ik vangen in een beeld en dan het verhaal erbij vertellen. Dus hier komt het verhaal.......
De paarse stoel is een stoel uit onze studententijd, waarvan we ooit de bekleding hebben gebleekt en opnieuw geverfd. Nu staat hij op de kamer van onze dochter. Op de stoel het kussen wat ik pas voor dochterlief had gemaakt. En nu het weer kouder is 's morgens komt de badjas er nog bij. Deze heb ik een paar jaar geleden zelf gemaakt. Vooral het bloemetjesband vind ik erg leuk. Het bed op de achtergrond daar is er maar 1 van. Hij is gemaakt door mijn vader en ik heb er zelf in geslapen tot er een tweepersoonsbed nodig was. Toen onze dochter een groot bed kreeg vonden wij het logisch hem een een lik verf te geven en zo nieuw leven in te blazen, met mooi beddgoed is het een feest om te zien!
Zo geniet ik van mijn creaties en geliefde spullen om mij heen, wat een feest!
 
Liefs BY JM


1 opmerking:

  1. Dat is nu het leuke van creatief zijn & zelf dingen maken, je krijgt steeds meer van dit soort hoekjes! Ik vind het bed fantastisch, nooit wegdoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen