Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Kussens voor de meiden

Hallo,

Omdat het deze week vakantie was, kwam ik niet zo heel veel aan frobelen toe. Toch heb ik geprobeerd om een belofte in te lossen aan drie lieve kinderen. Ik had ze na de kussens voor mijn nichtjes beloofd om er nog meer te maken. De kussens voor de meiden zijn klaar, nu die voor mijn zoon nog, hij wilde graag een kussen met blauwe stofjes.... Ik kan er nu in ieder geval niet te lang meer mee wachten!

De kussens voor de meiden werden patchwork exemplaren waarin ik vele rest stukjes heb verwerkt en ook nog een oud dekbedovertrek wat ik van een vriendin kreeg.

Al met al een vrolijk en bont resultaat en 2 hele blije meiden!

Liefs BY JM

1 opmerking:

  1. Ze zijn inderdaad heel mooi geworden. Mijn meiske zou hier ook zeker geen nee tegen zeggen. Ik snap wel dat je zoon dan niet zoveel geduld heeft ;-) Veel succes met het maken van de blauwe variant!

    BeantwoordenVerwijderen