Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Patroon testen voor By Miekk

Hallo lieve lezers!

Vorige week las ik tot mijn grote verbazing dat ik, na mijn reactie op een facebook bericht van By Miekk, was uitgekozen om haar patchworkshopper te testen en het patroon van commentaar te voorzien. Zie hier mijn facebookreactie!

"JA! Graag zelfs. Lijkt me reuzeleuk om voor je te doen! Ik zal streng zijn zoals een heuse juf dat kan, maar met opbouwende kritiek om weer verder vooruit te kunnen en tot de ultieme patroonbeschrijving te komen voor iedereen gevorderd of beginner."
En dus ging ik aan de slag en naaide en schreef en mailde met By Miekk. En nu staat het patroon van de shopper op haar site!
 
En zo ziet mijn tas eruit.
 
 
Wil jij ook zo'n mooie shopper maken (hij is lekker flink, onze vriezer voorraad brood past er in en dat zijn toch snel 4 broden) ga dan snel naar de site! en bestel het patroon.
 
Groetjes van By JM
 
 

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk & vrolijk geworden! 4 broden, da's inderdaad geen kleintje dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Maar dat wist je al :-)
    Nogmaals dank je wel voor het testen!

    BeantwoordenVerwijderen