Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Inspiratie

Hallo,

Regelmatig kijk ik op Pinterest, fantastisch zo'n online prikbord! Toch doe ik het zelf nog ouderwets in een opschrijfboekje! En inmiddels staan daar heel wat ideetjes in die ik al heb gedaan en blijf ik ideetjes verzamelen. De agelopen weken was ik niet helemaal fit en heb ik lekker wat zitten schetsen in mijn boekje. Nu ik weer aan het opknappen ben kan ik niet wachten om er mee aan de slag te gaan! Over anderhalve week heb ik een week herfstvakantie en hopelijk volop tijd!
Liefs By JM

Mijn mooie inspiratie boekje!

Schetsjes om iets te maken voor pasbevallen collega's.

Nog meer inspiratie.

1 opmerking:

  1. Dat vind ik nou nog eens een goed idee. Ik bedenk ook altijd van alles, om het dan weer te vergeten doordat ik het niet opschrijf. Op mijn boodschappenlijstje staat nu 1 notitieblokje....(Bij mij werkt ouderwets ook het beste hoor!!)

    BeantwoordenVerwijderen