Pagina's

maandag 3 september 2012

Kussens

Hallo Allemaal,
 
De afgelopen week stond in het teken van kussens maken voor alle gelegenheden waar we het afgelopen weekend voor op pad gingen.
Mijn nichtjes heb ik blij gemaakt met een patchworkkussen voor op hun nieuwe slaapkamer. Mijn zus met een gehaakt kussen voor in hun nieuwe huis (staat overigens niet op de foto omdat het echt pas op het laatste moment klaar was). En mijn jarige oma kreeg een gehaakt kussen. Het was een beetje haast werk maar ondanks dat mocht het resultaat er wezen! Ik heb nog lapjes over dus ik ga ook nog voor onze meiden kussens maken kan ik dan proberen om het gehaakte randje toe te voegen wat ik wilde uitproberen maar vanwege tijd gebrek achterwege moest laten.
Liefs By JM
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen