Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Deense stofjes.

Hallo allemaal,

De afgelopen twee weken genoot ik van een heerlijke vakantie in het Deense en thuis!
Het was erg leuk om daar de Deense familie te bezoeken, naar Legoland te gaan, te genieten van het meer vlak bij de camping en druk spelende kinderen, heerlijk toch als iedereen het naar zijn zin heeft!?
Tijdens 1 van de bezoekjes aan de familie had ik gevraagd of er ergens in de buurt een stoffenwinkel was, het zou toch leuk zijn als ik daar iets kon scoren.... en jawel hoor er zat een Stof og Stil winkel in de buurt.
Dus ik daar naar toe....
En daar moest ik tussen alle rollen stof dan toch een keuze maken, de kofferinhoud is met 3 kinderen niet onbeperkt.
Dit is wat het geworden is, nu bedenken wat ik ervan ga maken!

Groetjes BY JM

De opbrengst! Zes mooie lappen.

Deze 3 gaan waarschijnlijk rokjes worden.

De middelste stof daar zal wel een rokje uit komen rollen, van de vliegtuigen en de casettebandjesstof wil ik graag tassen maken voor mijn zoon.

1 opmerking:

  1. O, wat een leuke stoffen. Wij zijn tussen hemelvaart en pinksteren ook in Denemarken geweest en Legoland etc. helemaal super, maar helaas had ik niet het geluk een stoffenwinkel te vinden....(niet dat ik geen voorraad meer heb hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen