Pagina's

zondag 22 juli 2012

Pandenrok a la mme Zsazsa

Goedenavond,

Na een aantal keer de klokrok te hebben gemaakt was nu het tijd voor een ander patroon.... En dat werd de pandenrok. Ik had wel een schattig stofje op het oog, een met een verhaal.... Vorig jaar kreeg ik van mijn lieve buurvrouw een hele stapel stofjes waar zij niks meer mee kon omdat ze last heeft van haar handen, ze zag bij mij zo vaak de naaimachine staan, ze dacht dat ik er wel wat mee kon!
Natuurlijk kunnen we dat! Ik haalde een paspelbandje en een schattig kantje voegde deze toe en voila, zie hier het resultaat. Een heus stel waar je van zegt ooohhhh. Mijn buurvrouw in ieder geval wel toen ik het van de week zei! En trots dat ze was, haar stofjes in een gloednieuwe creatie.

Groetjes By JM
Enne sorry ze zijn niet gestreken, ik heb ze even zo uit de wasmand gevist zodat ik foto's kon nemen en dit bericht kon posten.

De lieve kantjes.

Detail van de stof en het paspelbandje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen