Pagina's

zondag 22 juli 2012

Menina tassendroom!

Hoi, hoi!

Toen ik deze ooit zag, zette ik hem gelijk op mijn lijstje om nog eens te maken. En nu komt het er zomaar van en dan doen we het gelijk maar goed.
De eerste die ik maakte was voor ons eigen Dotje. Ik had bij deze tas de gok genomen dat 1 keer verstevigen voldoende zou zijn, maar helaas dat was het dus niet. Deze gaat nu dus naar de kleine zus en ik maak hem opnieuw zodat de tas mooi rechtop blijft staan met beker en fruitbakje. De andere twee tassen zullen naar Denemarken verhuizen en daar twee meisjes blij maken. Dit zijn cadeautjes voor familie daar, gevuld met een boekje zal het een leuk cadeau zijn denk ik zo.
Eloleo bedankt voor het delen van je fantastische patroon!

Groetjes By JM


De eerste Menina van mijn hand!
Op deze tas heeft mijn jongste een oogje, helaas voor haar deze gaat naar Denemarken.
En deze is gemaakt van een "krijg" stofje van mijn buurvrouw.Ook deze gaat naar Denemarken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen