Pagina's

zondag 24 juni 2012

Cadeautjes voor zoon, juffen en collega's

Hallo,

Ik zit midden in een van de drukste perioden van het jaar, het afronden van het schooljaar. Daar heeft dit alles ook mee te maken!
Allereerst is mijn zoon bijna jarig en hij was de enige die nog geen naamvlag had dus daar begon ik mee. Daarna maakte ik twee slingers voor de juffen van dochterlief, de ene met rood band en de andere met paars, de favoriete kleuren naar vertellen van mijn dochter. Zij koos ook de stofjes uit. Daarna maakt ik nog 4 slingers voor mijn collega's van dezelfde jaargroep om ze te bedanken voor de samenwerking. Op de foto staat 1 slinger er niet op, deze was toen al onderweg naar 1 van de collega's.
Daarna bedacht ik me dat het ook wel handig was om een opbergzakje te hebben en deze heb ik toen ook nog gemaakt.
Ik ben nu dus wel helemaal klaar om iedereen uit zwaaien en natuurlijk een fantastisch feestje te vieren met zoonlief.
Groetjes By JM

Stapel knipwerk.
Alle slingers bij elkaar (behalve die ene dus;-)).

En de zakjes voorzag ik nog van een intiaal.


Aan de slingers die weg gaan nog een kaartje en ik ben helemaal klaar!

2 opmerkingen:

  1. En daar was deze collega heel blij mee!! Zo'n leuke, mooie verrassing tijdens de topdrukte van het schooljaar!! enne, ik kan hem nu eindelijk écht gaan ophangen ;-) #happy!! Leuke site Boukje, ik ga je volgen!! liefs, Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen