Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Slecht patroon, dus eigen twist!

Hoi hoi,

Ik had een leuk jurkje gezien met een maar, alle niet afgewerkte randen wilde ik wel netjes afgewerkt hebben. Dus patroon getekend, patroon gelezen en toen klopte er dingen niet en miste ik tekens.....
Omdat ik wel een vermoeden had, maar toch niet zomaar de schaar in het voorpand durfde te zetten vanwege het erg mooie stofje even een hulplijn ingeschakeld ( dank je wel juf van het kdv!), deze ervaren naaister bevestigde wat ik al dacht, dus hup toch de schaar in het voorpand wat tegen de stofvouw aangetekend stond. En toen kon ik dus aan de slag. Met dit snoezige jurkje als resultaat, met t-shirt kan het ook nu al prima. En dat doen we dan maar zolang de zon nog niet aanwezig is, maar mocht ie komen dan kan mijn kleine meisje er zo op uit!

Groetjes By JM

Zo ziet het er dus uit.


Alle randen moesten dus zonder afwerking, maar ik heb een ontzettende hekel aan rafels dus toch met nette zoompjes rondom vast gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen