Pagina's

woensdag 11 april 2012

Recyclen van een spijkerbroek

Hallo,

Goed voorbeeld, doet goed volgen......
Na een valpartij met de fiets zat er een gat in de broek van mijn lieve dochter! Kan gebeuren, maar wel zonde om die broek dan zomaar weg te gooien.
Na wat zoekwerk kwam ik op deze site een aantal verwijzingen en leuke ideeen tegen! Het idee recyclen was geboren!
Afgelopen december recyclede ik mijn eerste spijkerbroek en maakte een stroken rok, met diverse ruches. Deze keer wilde ik het wat simpeler houden en nam ik 1 brede strook en maakte telkens kleine plooien.
Zodoende was ie ook snel af.
Misschien toch nog een apart bandje aan de onderrand er langs stikken...... dat kan altijd nog!
Dotje was in ieder geval erg enthousiast, hopelijk heeft ze morgen weer wat fut om te passen, en kan ik dan een foto maken om te laten zien hoe hij aan staat (plat is ook maar plat;-)).

Groetjes By-jm
Het stofje komt van de Stoffenkoning ze
hebben me gezegd dat het van de Pip collectie is.
Vrolijk is het in ieder geval!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen