Pagina's

maandag 9 april 2012

Allemaal fijne paasdagen gehad?

Fijne Pasen!
Hallo Allemaal,
Hebben jullie ook genoten van de paadagen?
Wij in ieder geval wel! Paaszaterdag heb ik heerlijk gegeten met mijn schoonfamilie en heb ik gauw nog de laatste hand gelegd aan een haakwerkje, wat ik paaszondag cadeau wilde doen. Het is een kuiken gemaakt met een patroon van Drops. Als ik nog erg veel zin heb maak ik er ook nog een stel voor onze kinderen (wel een verlaat paaskuiken dus).
Vandaag een ander klusje wat geklaard moest worden, want belofte maakt schuld zeggen ze dan.
We zijn op school al begonnen aan het moederdag cadeau en ik had beloofd om bloemetjes te haken voor op het werkstuk. Wat een intensief klusje! Maar ze zijn klaar, 25 stuks. Als er een eerste echt resultaat is zal ik een foto posten. De kinderen zijn nu heel druk bezig met vingerhaken en vlechten (hoe kan het ook anders met twee juffen die allebei van naald en draad houden).
Nu kan ik weer verder aan een nieuw project!

Groetjes en tot een volgende keer!

By- jm



De draadjes heb ik er express nog aan laten zitten zodat
 het makkelijker is om ze vast te maken aan het werk.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen