Pagina's

vrijdag 2 maart 2012

Projecten

Ai,er liggen behoorlijk wat onafgewerkte projecten. Nu dus eerst maar eens afronden. De carnavalsvakantie is een prima tijd om er mee te beginnen. En dus haak ik straf door aàn de poncho van dochter. Tussendoor kruip ik nog een keer achter de naaimachine om een blouse voor dochter Dotje af te ronden en dat ene kraamcadeautje in elkaar te zetten. Daarna weer verder aan de poncho want ik moet nog bloemen haken en daarvoor op zoek naar een patroon, natuurlijk op het web. Inmiddels zijn alle bloemen klaar en op de poncho vastgezet. Vanavond dus verder aan mijn Zpaghetti project. Enige tijd geleden heb ik een poefhoes gemaakt en van de restjes wilde ik kussenhoesjes maken voor op de bank. Ik weet alleen nog niet hoe ik dit vast ga maken aan de stof (ik denk dat het met de naaimachine niet gaat). Kortom erg druk geweest! Zo druk dat ik zelfs geen tijd had om te schrijven op mijn blog. Foto's van alle afgeronde projecten volgen nog! Groetjes van By-jm

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen