Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Dit weer vraagt om een vooruitblik

Tja, als de zon zo hoog in de hemel staat en het achter in mijn tuin zo heerlijk toeven is, kan ik maar aan 1 ding denken: ZOMERJURKJES!!
En het feit wil dat ik het eerste jurkje van dit seizoen af heb!
De voorkant heeft een overslag in het bovenstuk, stoplplooien in het volgende rokdeel, en het laatste deel heeft een rolzoom (de goden waren me goed gezind bij dat stukje, daarna.... maar dat heb ik al verteld).
De rugzijde heeft twee extra niet voorgeschreven plooien gekregen omdat ik het anders niet mooi kreeg... maar het eindresultaat doet er niet voor onder!

En nu gauw weer genieten van de zon!

Groetjes By-jm

4 opmerkingen:

  1. Prachtig jurkje! Heb je hier een speciaal patroon voor gebruikt? Ik ben namelijk op zoek naar zo'n patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon komt uit een oude knippie ik zal het nog even nazoeken en laat het je dan weten.

      Verwijderen
    2. Het patroon komt uit de Knippie van april/mei 2010.

      Verwijderen
  2. Dank je wel! Ik zal eens even in mijn geringe (ahum) voorraad duiken of ik die ook heb!

    BeantwoordenVerwijderen