Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Holland kraamcadeau's

Eindelijk kan ik er dan mee showen.......
Het begon met het idee om een omslagdoek te maken, maar het werd veel meer, simpelweg omdat de kleine zich nog niet aandiende.
Mijn buurvouw had laten weten dat ze het kamertje een Hollandse "touch" zouden geven. Dat bracht mij op het idee om wat praktische dingen te maken die goed bij dat thema zouden passen.
En dit is het geworden:
Een badcape met voetenzak, omgebiesd met satijnband. Dit was het oorspronkelijke idee waar het mee begon.


Een slab met molen erop geappliceerd. Die volgde toen de kleine nog even op zich liet wachten en ik heerlijk aan het genieten was van mijn vakantie.


En last but not least maakte ik ook nog een waskussenhoes met daarop het kussende paartje. Deze hadden ze als wandsticker op de muur van het kamertje gedaan en als geboortesticker op het raam. Ik heb er nog wat labels aan toegevoegd zodat de kleine lekker wat te spelen heeft!

Al met al een heel pakket geworden.

Ik moet zeggen dat ik heel tevreden was met het resultaat!
Groetjes By-jm

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen