Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Colsjaal voor mijn nichtje

Simpelweg nog een berichtje omdat er nog een project klaar is!
Toen ik laatst op het verjaardagsfeestje van mijn neefje de colsjaal van dochterlief liet zien, zag ik het aan haar ogen.... Toen ik het aan haar vroeg knikte ze gelijk driftig ja. Welke kleuren ze nou mooi vond? Dat was maar lastig.
Ik ging op zoek in mijn restjes in de wetenschap dat ze een felroze kleur droeg bij haar zilveren jas. Wat berichtjes over en weer en we waren er over uit. Deze kleuren moesten het worden.

En toen maar driftig aan de haak! Want zo heel veel tijd had ik niet.
Maar zoals zovelen zeggen het werkt rustgevend en voor je het weet heb je er zo weer een aantal toeren bijgehaakt!

Zie hier dan het eindresultaat, gedragen door dochterlief!


 
Vrolijke geheel zo bij elkaar en het zal vast prima staan bij haar jas en al felroze muts/pet!?
Ik vind zelf het randje erg leuk. Mijn dochter ook en nu moet ik dus aan haar sjaal nog zo'n randje maken!

Groetjes By-jm

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen